Elle Çizilmiş Hepsi Resimleri


Haziran 9, 2008 tarihinde genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 138 Yorum.

  1. ben de erenin msn var kamera açtıı hepsi.34.eren.bakici@hotmail.com

  2. gülçin hayranı

    BEN GÜLÇİNİ ÇOK SEVİYORUM VE ONUN EN BÜYÜK HAYRANIYIM

  3. erenin en büyük hayranıyım

  4. hepsi grubunu çoook ama çoook seviyorum ama içlerinde en çok yasemini seviyorum bizde sizin gibi 4 en iyi arkadaşız yaqmur – cemre,leyla-eren,nida-gülçin,ve ben yani damla-yasemin herkez bize minik hepsi grubu diyor ve sizin en büyük hayranınızım….

  5. ben eren abla ile yazıştım.ama bana kamera açmadı ajanları kızıyomuş

  6. TEK KELİMEYLE SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR…

  7. grup hepsiyii çok seviyorumm
    ve yasemini çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum onlara söylicek lafım yok çok süperler çünkü tatlılar

  8. bende erenin hayranıyım onu çok sewiorummmm

  9. 4 en iyi arkadaş

    bizde 4 en iyi arkadaşısız sizi çok seviyoruz buse,eren kübra,cemre türkan,yasemin vesile,gülçin

  10. güloş_beyzoş

    ben gülçinin en büyük hayranınım hatta bna kamera bile açtı çok süperdi

  11. slm bn candan hepsi grubunu ve özllikle cemre’yi çooooooooooooooooooooooook seviyom onların imzalı kartpostallarını bekliom. İsteyen msnmi ekleye
    blir.:D

  12. Ya millet bn cemre ablayı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviom beni mesaj gönderrek ekleyebilirsiniz.

  13. arkdaşlar bizimde hepsi grubumuz var.ben-cemre,fatmanur-gülçin,nisanur-yoshy,betül-eren.bizde hepsi hayranıyız.adımız KÜÇÜK HEPSİ.benim odamda 72 tane hepsi Posterim var.(l)küçük hepsi(l)hepsi(l)

  14. grup hepsiyi çok seviyorum özellikle yasemin ablayı bizde arkadaşlarla hepsi grubu kurduk ben_yasemin merve_cemre ebru_gülçin elif_eren abla çok güzel bizlerde bazı şarkılar besteliyoruz

  15. yaaaaaa ben hepsi gurubunun mssenesini biliyorum ne biliyor musun hepsi1@hotmail.com

  16. ÇOK BECERİKLİLER

  17. AŞKIM CEMREM AŞKIM GÜLÇİN AŞKIM EREN AŞKIM YASEMİN
    AŞKIM
    CEMRE
    AŞKIM
    GÜLÇİN
    AŞKIM
    EREN
    AŞKIM
    YASEMİN

  18. güzel olmuş ama biraz saçma yani hata bu elle yazılmış bişey değil bu kopya sadece renk farqklı
    hadi bye arqiler görüşürüz< ereni çok seviyorum çıtır gibi kısss çook sekerrr yerim ben onu ı love you ereeeennnnn öptüm ereni he bide gülçini de çok seviyorum

  19. E R E N AŞKIM CANIM EREN_bkc_11@hotmail.com sadece EREN aşığı eklesin

  20. sizi çok seviyorum ama en çok seni seviyorum gülçin

  21. bence hepsibirden bir roman dizisi olsaydı çok güzel olurdu hemde onlara çok yakışırdı

  22. aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm erenimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. çok çirkin olmuş ayrıca eren mezunuyet resimlerinde çok şımarık çıkmış babasının parası bol galiba hadi ben çok seviyordum ama tinsindim

  24. cemre_yasemin

    iğrenç olmuş hiç benzemiyoooo ayrıca benim aşkitolarım çizgi kahramanmı yaaaa

  25. ben hepsi gurubunu çok seviyorum bana göre takma adları şöyle

    gülçin = canım

    eren = taltlı

    yasemin = şeker

    cemre = yapmacık

  26. bn ce şöyle yapmacık en sonyazan salak kız cemre çokkkk tatlım

  27. ben gülçini çok seviyorum.ve hepsi1ile çetleşiyorum.inanmazsanız benden msn adreslerini alabilirsiniz…

  28. HEPSİ GRUBUNA BAYILIYORUM GÜLÇİNCİYİM GÜLÇİN SENİ ÇOOOOOOKKKK SEVİYORUM BİTANEM.

  29. gülçin ergül

    çocuklar ben gülçin bugün 5 ağustos 2008 salı gündüz starda röpörtajımız vardı.dinlediyseniz msnemizin olmadığını anlamışsınızdır.orda açmıycaz dedik ama ben karar verdim ve bir tane açtım ama fazla kişi eklemiycem çünkü sıkanlar ve terbiyesizler olabilir en fazla 10 kişi tmm mı sizi seviyorummm

  30. ysemini çooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeevvvvviiiiiyyyyyyyyooooorrrrrrrruuuuuuuuuuummmm……..yasemin ile şehnaz seni seviyorum yasemin abla /
    (benisevmek@hotmail.com)famile_maci@hotmail.com)kadife_k@hotmail.com)mucize_bulmam@hotmail.com)linklove@windowslive.com) (-_-)

  31. yeliz_irem_zeynep

    bizde hepsi hayranıyız we bizde grubuz hatta kendimize grup bile dioruzz bi kişimiz eksik olsada biz genede hepsiye benzioruz

  32. çizilenn resimdee daha güzell olmuşlarr bence

  33. ya ben hepsi cok seviyorrrrrrrummmmmmmm onlara bayiliyorum en bücük hayrani benim benden büyük yookkkkkkkkk

  34. cnm ben eren sizlere özel resimler yolluycam kamera açıcam ve ses klibi yolluycam eklemek istiyen eklesin cemrenin msn de veriyim biz_hepsigrubu_bn_cemrekemer@hotmail.com benim ise eren__bck@hotmail.com

  35. biz hepsi yi çoooooooooooooooooooooooo
    ooooooook seviyoruz
    onlar bizim canlarımız
    bizde grup kurduk 1 kişi eksik ama çok güzel sesimizde herkes beğeniyor sizi nasıl sevdiğimizi herkes biliyor 1 kere siz ibo show gittiniz ya hemen bize söylediler okadar biliyorlar siz çok güzelsiniz
    rojda ereni berna yasemini evinde cemreyi seviyor biz 3 kişiyiz sizi canımızdan daha çok seviyoruz msn mize yükleyin lütfen cevabınızı bekliyoruz
    MSN:rojda_guzeller@hotmail.com aşkitolarımız by by by
    ROJDA:13 BERNA:12 EVİN:11 YAŞINDAYIZ CANLARIMIZ

  36. KENDİ MSN NİZE YÜKLEYİN BİZİ LÜTFEEEEEEEEEEEEEEEEN

  37. BİZ MARMARİSTE OTURUYORUZ KONSERİNİZE GELDİK SİZİ HİÇ UNUTMADIK

  38. bence bu siteye bu resimleri yapan kız veya her kimse çıkmalı ama nerde sizde o güç:@

  39. en güzelleri cemre
    diğerleri çok çirkin
    yasemin idare eder

  40. hepsi gurubundan en güzeli gülçin ve yasemin cemre ise cılız bişeyyyyyyyyyyyyyyyyy ve çok zayıffffffffff ve salak

  41. lütfen hepsı grubu hakkında kufur etmeyınnnnnnnnnn

  42. lan cemree bi kere fıstık gibi fiziki çook güzell lan
    olumm sen kendinee bak sonra konuş benim ağzımı açtırmaaa:@
    bide bu resmi yapan kızdan ben bin kat daha güzel yaparımmmm

  43. lan olumm ben seni elime geçirirsem fena yaparımmmm:@
    cemre ve eren en güzeeeeeeeeeeeeeelllllllllll
    1.eren
    2.cemre
    3.yoshy
    4.gülçinnn
    bidaha sen öle bişey de cemre hakkında seni doğduğuna pişman ederimm lannnnnnnnn msn e gell blue_men_cenk@hotmail.com

  44. ROJDA EVİN VE BERNA BEN SİZE VEREBİLİRİM AMA BURDA VEREMEM HEPSİNİN ADRESİNİ ÇÜNKÜ HERKES ALIR ADRESİM rojinda.11@hotmail.com bu arada benim adımda rojda ve en çok ereni seviom aöa ben 16 yaşındayımm siz 3 ünüzü bekliomm

  45. grup hepsi sizi çoooook seviyorum.özellikle yasemin ablayı.
    canım benim.hepinizi öpüyorum.by by hepsi

  46. süper çizmiş kimcizdiyse sizde benim siteme yorum yazarsanız sevinirim xD

  47. ay en güzel çizmiş kim çizdiyse artık ama bu kopyada olabilir kopya değilse eğer çok barifetli birisi arkadaşlar hem kopya kendine güvensizliğini gösterir

  48. çokkk güzeller ya yasemin fazla güzel değil çünkü kısa saçlı iğrenç ööğğkkk.bence grup hepsi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll bence çok güzeller ya ben onların yerinde olmak isterdim

  49. arkadaşlar ben grup hepsi nin hayranıyım.ama içlerinden en çok yasemini seviyorum.

  50. arkadaşlar ben hepsi grubunu çokseviyorum.onlarla tanışmak istiyorum.resimlerini gördüğüm yerde alıyorum.

  51. çok güzel çizmişsin kim çizdiyse ama merak ettiğim belki o resimlerini altına koyup boş kağıdı üstüne koyup o gölgeyle yapmış olmayasın ben pek senin kopya çekmeden yaptığına inanmadımda bu arada tamam güzel resim yapıyor olabilirsin ama bunda kesin kopya çekmişsindir heralde…..

  52. canım ben hepsiden cemre çok güzel yapmışsın ve bizi yaptığın için tşk.

  53. canım çok güzel yapmışsın bayıldım ve daha çok performans bekliyorum senden neyse birde biz istanbul da karayolları caddesinde oturuyoruz ev tel:41712317 ortak kullandığımız cep tel:0534381121251 bizi arayın isterseniz gelin no:5 kat:2
    görüşmek üzere

  54. tmm canım sen bize msn ni ver biz yükleyelim olurmu erencim

  55. bence hepsi güzel ama eren daha daha güzel bunu herkes biliyo ben erene benziyorum ereni sevenlerden sadece ben benziyorum eren çoooooooooooook güzel bana benziyo ama ereni sevenler erene layik değil sadece ben layiğim

  56. ya arkadaşlar burada evinin adresini ve telefo numarasını veren grup hepsideki cemremi lütfen söyleyin yalvarırım.

  57. bence siten biraz kötü olmuş benimde sitem olduğu için sana bir tavsiye biraz daha renklendirirsen daha iyi olur benim siteme çok kişi giriyr mesela http://www.meleksenemvegulcin.tr.gg

  58. eren_yasemin

    biz kuzeniz.eren ve yasemin de kuzen.bizde n birimiz yASEMİN BİRİMİZ EREN hayranıyız.byyyyyyyyyyy
    bu siteyi yapana teşekkür ederiz

  59. ablacım ben sizi çok dinliyorum ve çok beyeniyorum siz kendi aranızda tartışmayı bırakın ve benim dediklerime inanın bence hiç birini ayırt etmeyi bana göre hepsi güzel bende hepsini beyeniyorum beyenmiyorum demedim lütfen benide aranıza alın ben 17 yaşındayım balıkesirliyim tolga_1988_114@hot.com

  60. ablacım mns dende konuşabiliriz lütfen beni yalnış anlamayın bence hepsi güzel CEMRE,YASEMİN,EREN,GÜLÇİN…SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM

  61. ben almanyadan sinem kütük ben 10 jasindayim 4 sinifa gidiorum

  62. YA ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK TATLISINIZ

  63. hiççççççç beyenmedmmm bn daha iii çiziom ondsann beeeeeee hıhhhhh

  64. ben en çok eren ve cemreyi seviyom.ama yasemin ve gülçinde güzel.sizi seviyorum.

  65. beyzaaaaaaaaaaa

    eren ve cemre sizi çoooooooooooooook seviyorum çokkkkkkkkkkkkkk güzelsiniz en çok ereni sevivorum

  66. beyzaaaaaaaaaaa

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  67. ttt..rock..hhh

    boooooooooookkkkkkkkkk gibi kıslar neresini beğeniyorsunuz bununiğrenççççççççççççç ötesi ööğk boklar yhaaaa kendilerini gösteriş meraklısı sanıyorlar almanyadaki konserine gitti iğrenç hpsi maf olmuş bi sürü lekeler var yüzlerinde siz güzel sanın

  68. hepsiye bayılıyorum onları çok çok çok çok çok çok seviyorum cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aşkım meleğim bitanem bitter çikom sana bayılıyorum seni çok seviyorum haaaa kötü yorumlar yazmayınnnnnn ona göre!!!!!!!!!!!!!!!

  69. hepsiiiiiii aşklarım bitanelerim hepinizi çok seviyorum hepiniz birbirinizden güzelsiniz ama cemreeeeee bütün kıslardan daha güzel aşkım cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  70. bnc iğrenç çizimler .. kesin kopya çektin bi yerden .. bnn şahsen oklun en güzel resim çizeniyim .. bnm ilk portre çizimim bunun 2 katı dha güzell .. tavsiye ederim çizgilreeni düzelttt ): bncc en güzel YASEMİN bikere o cemre ve gülçin gerizekaslısı gibi değil hıh…

  71. bence süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  72. seni seviyorum eren sen çok güzelsin
    seni seven cansu

  73. irem ben eren seni çok sevdim sen beni seviyormusun?
    benim filmlerimi izliyomusun şarkılarımı dinliyosan sende benim gibi hepsi1 gurubu yapıp sergiliye bilirsin.
    seni seven erennn sende bana mesaj yaz yazmassan küserim

  74. bence hepinizde birbirinden güzelsiiniz

  75. bu siteyi neden yapmışlar anlamadım?

  76. canımhepsimsenbenimaskımsın bebeyim

  77. bence en güzel eren

  78. erennnnnnnn veeeee pelinnnnnnnnnnnnnn

  79. pelinnnnnnnnnn veeeeeeeeeee erennnnnnnnnnnnnnnnnn

  80. ben hepsini çook seviyorum

  81. gülistan aygün

    ben cemrenin hayranıyım cemre seni çoooooooooooooooook seviyorum

  82. ben cemreyi cokkkkkkkkkkkkkkkkk gülcini cccoooooooooooooooook seviyorum msn sini versinler
    yaaaaaaaaaaaaa

  83. Gülçin,Eren,Cemre,Yasemin hepsi birbirinden güzeller

  84. bence süper olmuş kim yaptıysa helel yani
    seni çokkkkkkk sewiyorum cemrem
    seni ççokkkkkk sewiyorum gülçin
    seni çokkkkkk sewiyorum yoshy
    seni çoookkkk sewiyorum eren

  85. sizi çokkkkk sewiom hepsi grubu
    resim aslın da süper ama boyasaydınız süper olcaktı daha anlamlı olurdu bence
    neyse yinede süperr
    hepsi grubunu çok sewiyorum çünkü
    onlar tatlı,ğüzel,çekici,dans eden,müzik söyle en,ve birbirlerinden farklı oldukları için sewiom!!!!!!!
    hepsi
    gülçin cemre eren yasemin

  86. gülistan aygün

    ben cemreyi çooook seviyoum msn sini vrin nolur

  87. çok güzel olmuş

  88. bence iğrençbi grup bence bu gruba gerizekalı desem gerizekalılara ayıp olur.yane popoma qaş göz çizsem bunlardan daha qüzel olur.zaten sesleride hani karatahtaya yeni teberişirle yazınca bi cırtlaq ses çıkarya ona benziyo iğrenç bi grup (iğrenç desen hafif kalır yha)hem popta iğrenç bi müzik türü siz popçuların zaten hiçbirini hiç hiç hiç hiç sewmiommmmmmmm Y.Dilara SİPAHİOĞLU

  89. SİZİ ÇOKKKKKK SEVİYORUM SİTE GÜZEL OLMUŞ TAM Bİ HEPSİ HAYRANIYIM GÜLÇİN SANA BAYILIYORUM AYNI SAÇLAIM SENİN Kİ GİBİ KIVIR KIVIR EN SEVDİĞİM RENK PEMBE SENİ ÇOKKKKKKKKKK SEVİYORUM ÖPTÜM BY SİTE GÜZEL OLMUŞ ŞARKILARA BAYILIYORUMMMMMMMMMMMMMMMM MUCK:)

  90. CEMRE KUZENİM SENİ ÇOK SEVİYO ONUN ADI MERVE ONUN YERİNE SANA YAZI YAZDIM BY

  91. GÜLÇİN SENİ ÇOKKK SEVİYORUM SANA BAYILIYORUM EN BÜYÜK HAYRANINIM SİZİN POSERLERİNİZ DOLU ODAM BİLGİSAYARDA SİZİ RESİMLERİNİZ DOLU GÜLÇİN SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMM:))) MUCK:):):):)

  92. hiçççççççççççç güzel degil ama bence

  93. SIZ YORUM YAZANLAR NEKADAR APTALSINIZ onlar alt tarafi sanatcilar nerdeyse caninizdan, ailenizden cok sevceksiniz grup hepsiyi bence o msnleride gercek degil bendede msnleri var ama hic girmiyolar ve 1. msn nasil aciyorlarsa kamera acmayida cesaret ederlerdi 2. herkez oraya cesit cesit msn yazmis bendeki msn yazmiyo orda yani msn olsaydi bu kadar cesit cesit olmazdi geri zekalilar!!!!!!!!! HEM BU KADAR SEVILECEK KADARDA KISI DEGILLER ALT TARAFI SANATCILAR YAAAAA

  94. ilayda defne

    ya buneya insan bi rockcı çizer

  95. ilayda defne

    ya şu gruptan ne anlıonuz özelliklede bizim sınıftakiler orta sonda bile dinliolar bune ya bebek şarkıları benim kuzenim dinlio bunları ya hem bunların neini sevionuz

  96. hepsinin çizilmiş resmi çok güzel olmuş çok beğendim cemre sana bayılıyorum sizi çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  97. bencee gülçin çıkmamalıydıııı ama gülçine haksızlıpın önde gidenii yapılmışş bence yapılmamalıydıııı böle bişeeeyy keşş gülçin olsaa bizim de bi grubumuzvar ben erenim ama gülçinle yani cansu ile çokkkk iyi arkıyızz

  98. bencee gülçin çıkmamalıydıııı ama gülçine haksızlıpın önde gidenii yapılmışş bence yapılmamalıydıııı böle bişeeeyy keşş gülçin olsaa bizim de bi grubumuzvar ben erenim ama gülçinle yani cansu ile çokkkk iyi arkıyızz

  99. ben valla yasemini seviorum adımda yasemin sevdiğim renkte mor yukarıdaki resmi güsel çizememiş ama kendisi çok güsel
    bnde hepsi grubunun imzaları var dolabımda asılı

  100. ay hepsi mükemmel olmuş ağzım açık kaldı ereni çok sevıyorum ama cemreyi çok güzel çizmişler bravo valla

  101. altına resimlerini koysam bende çizerim öyle ama yinede çooooooooooooooooookkkkkk güzel olmuş

  102. hepsi 1 de artık gülçin yok sadeca cemre eren yasemin var şarkılarını 3 çekiyor

  103. ne anlıyorsunuz hep yorum yazın diyolar ne anlıyorsunuzsa bişey var sanki

  104. ben onlardan daha güzel çizerim çünkü benim çizdiklerimi internete verirler

  105. ben cemre cemre ablayı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  106. müthiş lan alo kim çizdi

  107. ÇOK GÜZEL OLMUŞ TEBRİKLER ÇOK SÜPER OLMUŞ

  108. ben yasemini çooook seviyoruuum

  109. hepiniz her halinizle çok güzelsiniz….sizi çoook seviyorum

  110. hepsi grununda tek yasemini sewiorum punklar qibi giyinio oda basen ama bu grubu fasla sewmiorum bası mzqlri gsl olms :)ama PhEn en çoq rock yhne yabancı rock dnlerim oqe:) PP xD

  111. hepsiyi çok seviyorum özellikle erene büyüyünce onun gibi bir kız olmak istiyorum

  112. bende sızı begenerek dınlıyorum ama aranızda en sevdıgım gulcın ayrıldı sago_ist_Rap@hotmail.com

  113. hepsi boka benzoyo hele cemre sanki gotumden yeni dustu siz seviyosunuz diye guzerl demeyin goz var mantik var herkez iyice goruo nasil cirkinler sesleri bilec yok

  114. zaten igrenctiler simdi iyice bok olmuslarr

  115. eline yazik cizenin ondansa bok cizseydi daha guzel olurduu

  116. tuğçe= çok berbat olmuş murat boz onu 1000000 basar
    şevval=bn en cok kıyafetlerini begendm ama kişileri hiç bnzetememiş.Kısacası cok gozel,cok harika,cok super olmus.
    sefa=bn çok bgendm.

  117. yha erenim benim cnm dunyada ereni bebnim kadar seven yok tamamı:)))

  118. resimler gzl ama hiçbiri hepsi gurubundakilere benzememişşş malesefff

  119. çok mühtiş çoooooooooooooooooooookkkkkkk

  120. bende sewiom onları hemde çok sesimde süperrrrrrrrrrrrrrrrrr çok benzio gülçininkine ve ereninkineeeeeeeeeeeeee

  121. çok sewiom sesim benim süper hepsinin sesine çok benzioooooooooooo

  122. (((((((CeMrEm’MmMmM BeNiM’mMmMm)))))))

  123. lütfen kötü şeyler yazmayın eskiden bu gruba bayılıyorum artık bu şarkılar hiç işimize yaramaz

  124. slm kızlar ben en çok gülçini seviyorum çünkü adım da gülçin siz çok hayranı olmayın cemile doğru söylüyor 3. 4. 5. hatta 6. sınıftada mıı bu kızlara hayran oloucaksınız çok salakça ve hiç koş değil en azından yorumlar 2 dakkada gidiyo….

  125. irenç salaklar manyakmısınız ggııııııııııııııııkllllllllllllllllllarrrrrrrrrrrrrrrrrr

  126. spr yha inanılmaz öldüm bittim bakarkan olamaz yha

  127. spr hemde hepsi grubunun yha spr aşık oldum sanırım bunu erkek çizgiyse kızlara valla yuh derim çok utanırım

  128. bizde sizi çok seviyoruz ama bu aralar baya bi durgunuz çünkü gülçin evlendi bi parçamız gitti yani bana bi şey diyen yazsın hemen

  129. ya ben bile bu kadar yapamazdım

  130. ben hepsininnnnnnnn
    HAYRANIYIMMMMMMMMMMMMMMMMMM WALAAAAAAAAAAAAAAA

  131. hepiniz çok mal çok saçma ve çok yapmacıksınız ben onlara 1000000 basarım

  132. çok bok çok irnç çok yapmacık şeyler yazmışsınız

  133. bok gibiydi 4. sınıfa gitsemde daha güzel çizerim

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

